symabskrt Kızlar ikiz gebeyim 17+5 göbek degilimde baskı hissediyorum sırtıma vuruyor ağrı normal mi rahim büyüdükce oluyor falan diye okudum özellikle yemek yedikten sonra oluyor bu baskı hissi 🤔
catandgirlmom symabskrt bende tek gebelik geçen sıkı giymiştim biraz ve göbek deliğim ağrımaya başlamıştı.. sonra geçti ama sıkı giymediğim bir günde agrı oldu geçti bende normal diye okuduğum için kurcamadım 😊