Anneyedairr hiç telaş yapma iyi düşün canım bende 33 hafta da doğum yaptım gece uyurken suyum gelmişti birden uyandım hissedip panik yapmadan hastaneye gittim doktorumu bekledim o ara tabi ciğer geliştirici vuruldu serum falan takıldı sonra sabah acil sezeryan oldum oğlum 15 gün kuvez de kaldi ama şükür solunumla ilgili sorun yoktu sadece emme refleksi bide 2250 doğdu 35 haftalık olmasını beklediler sonra evimize geldi şükür hiç geri kalmadı umarım sende güzel geçirirsin sağlıkla kucağına alırsın 🙏🏻