FatmaAselinAnnesi_60 Bfmom ben de bunu aldım kullanmadık henüz kullanışlı hemde çok güzel yer filan kaplamıyor pratik bişey
2022bebeki Bfmom Biz prego aria kabin boy aldik. Henüz kullanmadik ama manevralari çok iyi , eşim mühendis malzeme kalitesini güvenilir bulduğu için tercih ettik
Bfmom FatmaAselinAnnesi_60 bnde mağazada gördüm ama emin olamadım acikcasi. Üzerine ağırlık falan koyup denediniz mi sürüşü nasıl. ?
FatmaAselinAnnesi_60 Bfmom ağırlık filan denemedim ama sürüşü çok iyi yormuyor ben Ankara da babymall den almıştım
Celo Bfmom biz dün aldık Ankara babymall mağazasından ordaki satıcı üstüne bir sürü şey koydu ağırlık konusunda sıkıntı olmadığını söyledi özellikleri çok güzel pratik hoşumuza gitti