Merhaba hanımlar , şimdi ben normalde 32 haftalığım doktor 2-3 aylıkken bebek 1 hafta önden gidiyor demişti, şimdi kontrole gittiğimde de bebek artık 2 hafta önden gidiyor dedi . Sorun yok ama çok şükür … yani ben SAT a göre 32 haftalık ultrasona göre 34 haftalığım …. Peki benim doğumum için nasıl bir hesaplama yapacağım Sat a göre mi Ultrasyona göre mi 🙄