Anneyedairr Merhaba kızlar bugun 33 haftalığım doktor bebeğin başı baya aşşağıda erken dogum olabılır yat dınlen dedı nstde sancı çıkmadı ve ıgne fln vurulmadım bu durumu yaşayanlarınız varmı erken dogum rıskı olanlar
Asliormanci Benim de baş aşagı pozisyonda hemde çok uzun zamandır 28 haftadan beri 30+3 üm hala baş aşağı
Anneyedairr Asliormanci peki herhangı bırsey kullanıyormusun ya bız yuzunu göremedık baya aşşagıda oldugu ıcın
Asliormanci Anneyedairr bende hiç yüzünü göremedim ben aktif işe gidip geliyorum bugün izinliydim temizlik yaptım ayakları yıkarsa olduğu için de sürekli tekmeliyor doktor erken doğum riskin var falan demedi