Aylin355 Anneler korse aldım ve kullanıp göbekten tamamen kurtulan var mı merak ediyorum, bu kilolardan kurtulmak istiyorum karnım eskisi gibi dümdüz olsun istiyorum mümkün mü bu
Elifdamlayildiz Bende burda bekliyim almayı düşünüyorum nasıl kullanılır ne zaman kullanılır hiç bilmiyorum😅😁
xxelifxx Bense yamuna korse var önceden kullanıyordum nasipse doğum sonrası onu kullancam normal doğum olursa. İlk kızımda eski usul sarmıştım göbeği toplamıştı ikinci kısımda sarmadım göbeğim kaldı ama yapı meselesi
xxelifxx Nurellaaa_ bu korseyi kullanıyorum ama instagram sayfasına bakın doğum sonrası korseleri de var
Nurellaaa_ xxelifxx bunun için askıları acıtıyor falan yazmışlardı siz memnun kaldınız mı çok araştırdım da askılı olan mı yoksa askısız olan mı çok kararsız kaldım 🥰
xxelifxx Nurellaaa_ atlet değilde tişört üstüne kullanıyodum ben o zaman acıtma olmuyodu. Kullandığım dönem diyet de yapmıştım gözle görülür incelme sağlamıştı