Gercekgulbahar bebeklerin hareketi mi bilmiyorum ama 20 haftadan sonra bende de o tarz ağrılar başladı ve hala devam ediyor özellikle çok ayakta kalınca ve yürüyüş yapınca bizde 24+4 olduk. Gece sol tarafıma yatınca sanki bebeklerin bir yeri batıyor gibi hissediyorum dönüyorum bu sefer sağ tarafım ağırıyor bebeklerimiz sağlıklı olsunlar da dayanıcaz artık hareketleri de acıtıyor rabbim sağlıkla kavuşmamızı nasip eylesin inşallah