terelelli81 mysweetbabyy ben plus med kullanıyorum de onerdı strıplerı de sanirim devlet karsılıyor esım alıyor onu pek bilmiyorum
fbulut97 mysweetbabyy eşim diyabet hastası biz 1 buçuk yıldır contour plus kullanıyoruz memnunuz ama striplerini devlet ödemiyor
mysweetbabyy terelelli81 ya oglen yemekten 1 saat sonra ölçüm yaptım 241 inanamadimm hemen strip değiştirdim bi daha ölçüm 110 cikti arada 1 dk var sonra 3 4 dk sonra bi daha ölçüm 104 cikti güvenim kalmadı bu cihaza
mysweetbabyy 2022bebeki ya onn call plus kullanıyorum oglen yemekten 1 saat sonra 240 cikti inanamadım hemen strip degistim bi daha ölçüm yaptım 110 cikti arada 1 dk var sonra 3 4 dk sonra bi daha ölçüm 104 bu cihaza daha güvenemem yeni alacağım
terelelli81 mysweetbabyy son kullanma tarıhıne bakın makına pılını degısın zayıfsa yablıs ölçüyor sızın makına ne
mysweetbabyy 2022bebeki eczaneye gittim başka cihazla olctum eczanenin 100 benim 90 cokti anlık simdi benim oglen cidden 240 cikti ise 1 dakika içinde 110 düşer mi
2022bebeki mysweetbabyy Düşmemeli biraz saçmalamış. İçinize sinmiyorsa cihazi değiştirmenizde fayda var
mysweetbabyy 2022bebeki degistircem cnm daha güvenemem ona ben şimdi eczanenin cihazı ile öptüm 104 cikti