piiremsesinannesiii hamileyken covid oldum ve covid sonrası çok sıkıntı yaşadım öksürükten, kasıklarıma sancı giriyordu kasılıyordum öksürmekten, ağlıyordum artık karnımın acısından Çok doktora gittim hamilesin ilaç veremeyiz ıhlamur iç diyip gönderdiler, sırtımı bile dinlemediler. Göğüs hastalıklarına gittim en son. Allah razı olsun ordaki doktor çok ilgilendi, bu öksürük bitkisel şeylerle geçecek gibi değil dedi. Verdiği ilaçları 1ay kullandım, şuan çokk şükür öksürükten eser kalmadı.