Eminekorkut Kizlar cokcokcok kotu hastayim 32+3teyim minoset veya parol kullaninca rahatliyorum ama sabahtan beri 1 tane ictim gunde kac tane icebiliyorum cok zor durumdayim uyuyamiyorum burun tikanikligik gecmiyo burunada bi cozumunuz var mı?
coolmother Eminekorkut canım ki gündür fesfenayım limon yedim bildiğin tuzladım hafifledim burnum açıldı
Hzlhakko Eminekorkut nane kaynat iç iyi geliyor. Burnunu tuzlu suyla yıkayabilirsen o cok iyi gelir parol günde 3 kere içebilirsin terleyip ter atmaya calıs
zeynepaylaipek Eminekorkut merhaba çok kötüyse niz doktora gidin kuzenim de öyle 35 haftalık. Beta virüsü demiş doktor antibiyotik vermiş antibiyotiksiz geçmez demiş onunla rahatladı. Okyanus suyu kullanabilirsiniz burnunuz için.
Eminekorkut 3 gundur boyleyim kemik agrisi usutme sirt agrisi halsizlik ates var gercekten cok kotuyum yatamiyorum burnum tikaniyo
Eminekorkut @“coolmother”#p2593952denicem yatmadan insallah acilik ayaktayken yine 1 tane acik oluyo ama yatarken ne nefes alista nede veriste aciklik var oluyorum resmen surekli serumda yemek istemiyorum napcam sasirdim
Eminekorkut Mamimamimami burun akintim.sadece devam ediyo surekli dus aldim o iyi geldi bide zencefil limon bal karisimi ictim