0Annesi0 Kızlar uzuuuuuuun bir aradan sonra yarın ovülasyon testine başlicam. Benim gibi başlayan arkadaşlar var mı 😊 beraber ilerleyelim bilgilerimizi paylaşalım testlerimizi paylaşalım🥳
minikumutlar 0Annesi0 bende bugün başladım bir gebenin günlüğünün testi vardı bu ayy bizee de nasip olur inşallah 🤲🏻
Fatimanur 0Annesi0 inşallah bende bu ay başlayacak inşallah şubat ayında hepimizin bebişi olmuş olur 😊😘
Pinar0808 Bende bu ay denedim ilk kez bugün adetimden sonraki 18.gün ve kıpkırmızı oldu test pik nokta.ovulasyon denemeseydim yumurtlamam 14ünde sanıyordum faydalı oldu
0Annesi0 Pinar0808 maalesef herkes öyle sanıyor ama öyle bi kural yok herkesinki farklı oluyor 😊 umarım gebe kalırsın
0Annesi0 minikumutlar kaçıncı günündesin canım , bende yarın başlicam beraber yapalım testlerimizi atalım buraya 😊
minikumutlar 0Annesi0 ay amin canım aminnn bu ay nasip olsun geçen ayda denedim ama bir gebenin günlüğü değildi sende hamgi test var canım
0Annesi0 Ovülasyon testim yavaş yavaş kızarmaya başladı hadi bakim😂 Fatimanur SaruMerve Esila201619 minikumutlar @crazymommy
Esila201619 Bende baslamak istiyorum ama hic kullanmadim. Nasil oluyor tam olarak regelden kac gün sonra basliyoruz teste bide nekdr gün bidaha adet olana kadarmi?
Hzrn Ben gecen ay yaptım çatlama donemım 12 güne denk geldı bu ay gene takıpte kalıcam çatlama donemımı net bır sekılde öğrenmek için 2 gun ıcı de regl olcam ondan sonra baslıcam gene testlere
Fatimanur 0Annesi0 hadi hayırlısı canım ben başlayalı bugünle beraber 2 gün oldu daha hiç birşey yok 😊
0Annesi0 crazymommy normalde aşırı silik olurdu bu günlerde ama cizgi belli olmaya başlayınca bende bi heyecanlandım 😂