Bebek birkaç gündür çok hareketli ve sürekli sağ tarafta yumruk gibi toplanıyor ayağı falan galiba hissediyorum ve gitmiyo aşırı net dışardan belli. Biraz da kasılma başladı derken ACİL e gittim doktor kalp atışını dinledi alttan muayene edicem açıklık var mı dedi okeydim birkaç kez daha bakılmıştı zaten. Bianda parmaklarina jeli sürdü ve soktu resmen parmağını çıkardı 2 parmağımla yapıcam dedi. Neye uğradığımı şaşırdım acı falan hissetmedim ama ultrasonla bakacak diye bekliyordum. Erken değil mi parmakla ölçmesi icin..birkaç yerde okudum çatı muayenesi sonrasında doğumu gelen hemen. Korkmaya başladım ya erken doğumu tetikler mi ? Başına gelen var mı