Merhaba hatırlayan vardır cam bebek demiştim o hesabımda bir sorun oldu yeni bir hesap açmak zorunda kaldım bebeğim mucize gibi nefes alıyor artık yanlız bugün bizi arayıp sondayla nasıl beslenir ağızdan bebeğiniz onu öğretecez demişler gidip bakalım öğrenmeye başlayacam umarım öğrenebilirim kızımı evime getirim olsun kızımı ağızdan hortumla besleyecem ama yine de gözümün önünde olacak yine şükür sesini duyacam kokusunu çekecem bir meleğin annesi olacam ona çok iyi bakacam onu kimseye muhtaç etmeyecem onun için elimden geleni yapacam bana dua eden anneler anne olacaklar teşekkür ederim herşey için minik savaşçım nefes almayı yanlız makinelerden kurtuldu bide iki ayda bir bir iğnesi olacak kemik için destek onun yürümesi için elimden geleni yapacam keşke ağızdan alsaydı bibiron ama almadı inşallah ilerleyen zamanlarda alır yarın gidip eğitim Alacam hersey için teşekkür ederim güzel anneler dualarınız içinde 🙏🥰