Esra44 Belki daha önce çok sorulmuştur ama kaçırdım postları bulamıyorum da burdan sormak istedim. 35. Haftadayım göbeğim çok sert popoyu mu dayıyor ne yapıyor bilmiyorum ama diyorum şimdi çıkacak midemin altından . Bu haftalarda böyle olan var mı?
Nurcin Esra44 ben daha yeni hissediyorum. 20+0 olduk bugün. ilk kez çok sert hareketleri. birden bire böyle olması normal mi acaba ? :D ben de sana sorayım
Canparcam Esra44 canim 35+3 teyim aynısı gibi sertlesiyo birden kasıyo kendini bende anlamıyorum bası mi poposumu karnımı o kadar geriyor ki karnım resmen acıyo, ağrıyo ovunca geçiyo gunde 4-5 kere yapıyor doktora sordum normal dedi suresini takip et eğer bu kaskatı yapması 3-4 dakikada bir yaparsa ve sık olursa hemen gel dedi bir de bir şey sorcam bebeğin erkek mi ?
Nigarruhi Esra44 ayni soruyu sormak ichin girmishdim baktim ki yalniz degilmishim,benim 33 hafta son bir haftadir geceleri karnimin bi tarafinda sertleshiyor uykudan bile uyandiriyo,dun bayagi korktum hatta ilac falan ichtim ama yardim etmedi
IlaydaOrhanKopuz Esra44 bende korkmuştum geçen hafta kontrolüm vardı sordum.doktor normal dedi çıktı çıkacak karnımdan az kaldı😀😀
Esra44 Nurcin o ne güzel ben 20lerdeyken bu çocuk niye hiç kımıldamıyor diye üzülüyordum senin iyi erkek başlamış maşallah 😊
Elifaaksoyy Nurcin bendede aynı canım 21+2 olduk bugün yatarken bi baktım resmen bi tarafıma toplandı top gibi karnımın şekli değişti 😊
Tansudipi 34 haftaligim aynısı Ben de de oluyor midemi delecek gibi sert oluyor gece uykudan uyandiriyor
Esra44 Tansudipi ya ayağını mideye dayıyor ya o zaten çok acayip de benimki kendini sağa topluyor orda öyle duruyo açılsın diye masaj yapınca da mideye bir tekme atıyor diyorum tamam oğlum sen elbet dolarsın ben de seni rahat bırakmayacam mıncırıp durcam 😁
Esra44 Nurcin ben ilk büyük hareketinde uyuyordum deprem oluyor sandım fırladım baktım Yok öyle bişey beyfendi tekmeliyor meğer acıkmış 😄
Nurcin Elifaaksoyy ilk gebelik ya :D korkuyorum açıkçası :D o zaman rahatlamaya çalışıp. bu acıların daha hiçbirşey olduğunu kabullenmeye çalışayım :p
Tansudipi 20 haftalikken pek birşey hissetmiyordum acikcasi gayet rahattim, 😁 asıl sonlara dogru hareketleri acıtıyor
Nurcin Esra44 itiraf edeyim mi ? dün benim de öyle oldu ofisteydim.. lambaya felan baktım sallanıyor mu diye :D bebiş hiç aklıma gelmemişti :D:D:D:D:D:D:D:D:D::D
Tansudipi Benim de ilk gebeligim bana birincisi zor gelirken 2 -3 doguranlara hayret ediyorum Biz 7 kardeşiz annem direkt cenettlik nasil bas ettiyse, 😍😃
Esra44 Tansudipi du bi buna bakalım belki bizde arka arkaya dizeriz belli olmaz öyle derler ya bi kez doğurduğunda kadın sonrasında tekrar istermiş🤷🏻♀️ Tüm o acıları unuturmuş
Nurcin Elifaaksoyy aynı dert bende de var.... eşim bıktı artık.. herşeyde hadi dr.a gidelim diyorum D:
Esra44 Canparcam baş olamaz galiba çünkü baş aşağı Doğum pozisyonuna gelmiş sesi doktor . Erkek ama genelede ayakta olduğum zaman yürüdüğüm zamanlarda öyle oluyor neden anlamadım peki uzun sürerse ne demek oluyor sesi doktor 🧐
Esra44 Nigarruhi ilaç neden içtin içme ya hepimiz de oluyor galiba büyüdükleri için artık onlarda içerde sıkılıyor ya sığmıyor rahatsız oluyorlar bence. Birde onun olduğu tarafa uyuyunca uyarı veriyor anne ben burdayım diğer tarafa dön diye😁