Arkadaşlar acım cok büyük çok canım yanıyor bugün kontrolüm vardı doktorum ultrason da bebeğimin yaşamadığını kalp atışının olmadığını söyledi yarın sabah yatışımı yapıp ilaçla düşük yaptıracağını söyledi daha önce hiç böyle bişey yaşamadım nasıl oluyor ne gibi işlemler yapılıyor Allah rızası için yaşayanlar anlatabilirmi