Nazlitokgoz Haftadayım bebek kanala girer mi ilk gebeliğim doktor biraz zor bu haftada artık ilk gebelik için dedi
Mfozturk Nazlitokgoz 40+6 da doğum yaptım ne sancı vardı ne açıklık. Bı gün önce bı santim açılma oldu sadece. Muayene sonrası nişan geldi. Sabahına suyum ve sonra da bebiş.😍 Bide kanala girip girmemesine takılma o son an sancıyla bile oluyor. Kişiden kişiye değişiyor yani
berceste5155 Nazlitokgoz 40+0 da suyum geldi ama sancım yoktu bebekte doğum pozisyonundaydı ama kanalda değildi suni sancı verilince kanala girdi normal doğum yaptım
atlassmommm Tubabdullah devlette mi yoksa özelde mi doğurdunuz? Ben şehir hastanesine gidiyorum doktor en fazla 41+0 bekleme süremiz dedi
Nazlitokgoz Mfozturk ayy inşallah benimkiside kendiliğinden gelir doktor 40. Haftaya kadar kanala girmediyse saha girmeyebilir dedi o yüzden biraz üzülmüştüm
Mfozturk Nazlitokgoz benimkide açılma olmazsa sezeryana alıcam diyordu. Doktorlar biraz meraklı insanı strese sokmaya