Gysa Merhabalar bu hastalığı yaşayıp ilaç kullanmadan doğal yöntemlerle tedavi olanlar var mı ya da ilaç kullananlar hangi ilacı kullanıyorsunuz
noluyosanagenemiross Arada bana da geliyordu bacağım çok ağrıyordu uyutmuyordu bende farmasinin at kestanesi balsamını sürüyorum iyi geliyordu şimdi kolum ağrıyor yine onu sürüyorum iyi geliyor deneyebilirsiniz