Merhaba
Çok geçmiş olsun aynı sorun bende de oldu ilk defa yaşadım 32. Haftamdaydim bana doktorum fitil verdi günde bir kere , 1 hafta kullanmam için daflon kullanmamı istedi , kabız kalmamak için de magnesie calcine yazdı ve şu an çok şükür bı sıkıntı yok sizde doktorunuza sorun tabi fikir olması için yazmak istedim