Kızlar meraba ilk gebeliğim çok bilgim yok o yüzden sizlerin fikrini almak istiyorum bugün nst ye girdiğimde sancım 2 kere 45 1 kere de 30 oldu o sıralarda bebeğimin nabzı da 170lerdeydi doktorum 3 gün sonra yeniden nst istedi 34+3 üm bu arada. Bu sancılar şuan için yüksek mi düzenli sancı mı yaşıyorum 3 gündür ağrım var regl ağrısı gibi göbeğim sert ve aşağıda ama tecrübem olmadığı için anlayamıyorum