Ilahem Mrhaba anneler.disimin dolgusu kirildi.iltihap yapdi yuzum sisidi.doktor antibiyotik igne yazdi 4 gunluyune.evde kendim ne uygulasam iyilesirim.yusume basdirinca aciyor😪(turkce tam yazamiyorum.yanlisim varsa kusura bakmayin?)onceden tesekkurler