Meryem12ayetullh neden düşüğe sebep olsun ki , ilk defa duydum… korkacak bir şey değil arkadaşım , doktorlar bebeğe zarar verir mi hiç ? Gayet bilinçli bir şekilde gidişata bakılması bebeği izlemesi ve sağlıklı bir gelişim için ilk aylarda alttan bakılması gerekiyor. 12 13. Haftaya dek alttan baktılar hiç bir sıkıntı yaşamadım 🤷♀️ rahat olun ve kaygı düzeyinizi en aza indirgeyin korcak hiç bir şey yok 😊