Pelindmr- koalamom_ kaçıncı haftadasın keseyi gördün mü? ya benimde gebelik testim pozitif keseyi görmek için 2 gün sonraya randevu aldım 4+5te gidicem yani
323832 koalamom_ 5+5 te keseyi gördüğümde devlet hastanesinde muayene olmuştum 2 gün sonra araştırma hastanesine profesöre gittim 6 haftalikli yolk kesesini ve bebeği de gördük
koalamom_ Pelindmr- Pelindmr- 5+3 te gördüm 4. Haftada görenler çok sen de beta değerine bağlı olarak görebilirsin beta değerin kaç
Pelindmr- koalamom_ beta baktırmadım evde idrar testi yaptım sık sık koyulaştı iyice yarında randevum var hayırlısıyla inşallah
serpil1baby koalamom_ tabi haftaya göre değişir 5. Haftada daha küçüktür. Bazılarında kese görünür 4. 5. Haftada yolk görünmez sonra görünebiliyor haftası önemli 6 7. Haftada artık her ikisininde görünmesi lazım
serpil1baby cansualtikulac evet canım benim 2. Ayıma kadar alttan oldu. 8. Haftadan sonra artık karından görünüyo net.
Adygesss Ben 5+5 te gittim kese var ama boş görünüyor boş gebelikte olabilir erken olduğu içinde görünmemiş olabilir dedi cuma tekrar gidicem 6+6 olmuş olacak bakalım boşmu dolu mu belli olacak günler geçmek bilmiyor ALLAH hayırlısını nasip etsin
koalamom_ Adygesss amin inşallah gittiğinizde görürsünüz hayırlı haberler alırsınız beta artışınız nasıldı
Adygesss koalamom_ teşekkür ederim🙏🏻 beta sadece bir kez bakıldı düzenli bir artış var mı bilmiyorum maalesef