Sir den vazgeçmeyin kızlar jiletten sonra normalden bir tık daha acıyabilir ama sonrasında kıl değil tüy olarak çıkacağı için hiç acımaz . Güzel bir salona gidin hamile olduğunuzu söyleyin sir yaptırdıkça hem tüylerde azalıyor hemde 1 ay rahatsınız kafadan. Ben kendim daha önce sircilik yaptım şimdide güzellik salonuna gidiyorum vallaha en rahatlatıcı şey. Tüy dökücü çok riskli çok dikkat edin kullanmayın bence doktorlarda önermiyor. Jilette 2günde tekrar çıkarıyor kaşınma yapıyor falan benim açımdan yani o yüzden sir 😅