Nisa46 Aynurkrm Benimde son adet tarihim 21 kasım 8+3 üm sende bir hafta önce görmüşşün keseyi yani 7 haftalık falanken kesede bebek vardıysa sıkıntı yok bence sıkıntı etme🌸
Aynurkrm Nisa46 daha henüz sadece kese var bebeğin yolk kesesi filanda beslenme kesesi yani oluşmamış
Aynurkrm Cwwksedef Cwwksedef benimde şuan 5 hafta 6 gün filan sanırım ama yalnız kese görüniyor bebeğin beslenme yolk kesesi dahi daha oluşmamış dedi doktorım salı günü tekrar bakıcak eğer yolk kesesi oluşmuşsa ona göre ilerliycez
2prensesannes YgzAlp2536 benim 14 haziran son regal di 17 temmuzda bebegin kalp atışı gittiğimizde doktor şanslısın dedi 6haftalik dedi geçmi döllenme Erkenmi döllenme anlamadm 6 hafta ile gördük kalp atışı 8inci haftada bebegi kesede gordu
YgzAlp2536 2prensesannes erken döllenme gibi çünki. benm halen daha bebek görünmedi bakalım inşallah görünür.
2prensesannes YgzAlp2536 14 haziran regal gördüm 4 gün bide 17 temmuzdada gittik olmaynca cnku düşük oldu bundan bi ay geçmeden adet oldum sonrası olmaynca gittik diğerini bilmeden düşurduk 1 aylikken
YgzAlp2536 2prensesannes inşallah ilk hamileliğmde böyle değildi şuam tedirginim ama hayırlısı olsun inşallah 💙 çok teşekkür ederim 🌸