Aylin355 Sevgili anneler 21 şubatta 40. Haftam doluyor kova burcu olacak ama geç gelmek isterse balık burcu oluyor, sizce kızlarda hangisi daha iyi oluyor, tamamen eğlencesine soruyorum çevrenizdeki kova ve balık burçları nasıl 😂
denizarenmom Aylin355 dogumum mart sonu nisan basi hep diyorum insallah 38inci haftaya kadar durur ve balik olmaz kizcem 😂
Flyy Aylin355 Ayy ben balık burcuyum kova olsun yaa 😄 benim de oğlum kova olucak inşallah erkek de kova nasıl bilmiyorum da kadın da balık cıksss yani 🤣
denizarenmom Aylin355 ben cok gaddar biriyim kolay kolay ne aglarim ne uzulurum tabii burcla alakasiz da olabilir mesela ben aslan burcuyum boyleyim esimde aslan ama duygusal ve kirilgan birisi 😂 o yuzden bu eve bir duygusal yeter diyip kizcem koc olsun 😂
MeltemEA Aylin355 33 yıllık balık burcu olarak aşırı hassas ve duygusallığından bıktım.Ammaaa merhamet ve aile düşkünlüğüm 6.hissimin çok kuvvetli olmasıda artıları.😊İyidir ya balık çok ağlar haberin ola.
Aylin355 denizarenmom Ay koç kadınları iyi oluyor gerçekten seviyorum hayırlısı olsun hepimiz için inşallahh 😂