Merhabalar benim 1 hafta önce lekelenmem olmuştu. Progestan başladılar bu süre zarfında ilişki yasak tabii ama bugün tekrar çok hafif lekelenmem olmuş tekrar hastaneye gitmem gerekir mi? En son dün ultrasona girdim ama cihaz çok kötüydü doktor durumunun gelişiminin iyi olduğunu söyledi