Mahmure0101 Benm ablam 2,kuzenim 3 doğumunu Şevket’te yaptı sezaryen ve normal ikisi de oldu yani. Çok memnunlar hiç bir şikayetleri yok. Ve kadın Doğum binası tamamen ayrı olduğu için Zübeydeden kesinlikle hijyenik olarakta kat kat daha iyi olduğunu düşünüyorum. Bende oraya gidiyorum cnm doktor Burcu Dinçgez kesinlikle tavsiye ederim. Çok ilgili bir doktor.