dilann22 evet doyuyordur 40 cm ve üzeri beslenenleri takipli yogunbakim ünitesinden taburcu ediyorlardı….
Onun dışında 15 gün sonra sarılık düşüyor kendiliğinden tabi ki sık sık besle bebeğini ama ben tecrübe ettim bir gece de phototerapi aldık sonra kendiliğinden düştü suan bebeğim 20 günlük gayet iyi