Gizemmiray35 Kızlar 8 haftalık hamileyim çok halsizim yataktan kalkmak istemiyorum iş yaparken çabuk yoruluyorum sizde durumlar nasıl
Elifdamlayildiz 10+4 haftalıgm kalkıp yemek yapıp yemek bile çok zorluyor😵 zaten iştahım da yok ☹️napcan hiç bilemiyom
Gizemmiray35 Bende öyle iki çocuğum daha var büyükler ama ister istemez çamaşır bulaşık ev işi hepsi beni bekliyor ama benim kolumu kaldıracak halim yok
seda_1510_ Ilk zamanlar oluyor ama çok çabuk gecıcek ınanın ben 6 haftalıkken ogrendım suan 37 haftalığım ve 2 hafta sonra sezeryanım var ınsallah bol bol dınlenın ev ıslerı kalsın sızden ve bebegınızden önemli degıl
Gizemmiray35 seda_1510_ çok haklısınız geçici günler bunlar sizede hayırlı doğumlar sağlıkla sıhhatle kucağınıza alın inşallah