Mavihanem Kızlar selam üçünü gebeliğim şuan 13+0 fakat hissetmiyorum yani hamile değil gibiyim doktora her gittiğimde soruyorum bir sorun var mı diye siz ne zaman hissettiniz?
Betul124 Mavihanem benim ikinci gebeliğim ama yine de yazmak istedim hiç hamile değilmişim gibi ilkinde çok fenaydı her hamilelik çok farklı oluyor ☺️ arkadaşımın 4 . Hamileliği ve oda aksine ilk 3 de çok iyiydi bunda çok kötü mide bulantısı dan başını kaldıramıyor 😂
3kuzuAnnesiyim Mavihanem benımde 3. Gebelığım 14+2 yım anca ultrasyonda gorunce farkındayım hamileliğimin masallah☺️
3babymom Mavihanem olabilir canm her gebelik farklıdır ben de üçünde farklı haftalarda hissetmeye başlamıştım geç de olabilir erken de Veya hamilelik farklı da olabilir
Mavihanem Betul124 bende ikincide çok kotuydum bunda hiçbir şekilde bir belirti bile yok ay ne bilim korktum