Arkadaşlar merhaba geçen ay kimyasal gebelik yaşadım, bu ay 15 inde adet olacaktım fakat gecikti test yaptım negatif. Geldi deyip lacoboya gidiyorum bir şey yok bugün çok çok az sarımsı bi akıntım gelmiş. Geç döllenme olabilir mi acaba yaşayanlar yardımcı olabilir mi ? Adet ağrılarım vardı şuan onlar da yok. Kan testi için ne kadar beklemem lazım?