Zafse Maalesef nasip olmadı. Benim süreç uzun biraz. Tedaviye klomenle başladım. Rahim filmi de çekmiştim o ay. Kimyasal gebelik geçirdim. Sonra Bi 4 ay kadar daha kullandım, sonuç alamadım. Sonrasında başka yumurta geliştirici haplar, iğneler kullandım olmadı. Geçtiğimiz iki ay doktorum estrofem verdi. Dediğim gibi uzadı döngüm. Bu ay başka doktora geçtim klomen kullandım yine. Ekstra bu ay soğan kürü de yaptım. Şimdi beklemedeyim. Rabbim hayırlısıyla size de bana da isteyen herkese de kolaylıkla nasip etsin. 🤲🏻