yenihamileyiz Kızlar hamileyken emar çektiren var mı? Doktor emar istedi ister istemez tereddüte düştüm
Hamileanne yenihamileyiz hamileyken emar mı 😳 çocuk mutasyona uğrar radyasyon emarda çok yüksek sakınn girmeyin
hayalperest2310 yenihamileyiz emar normalde de çok fazla radyasyon içeriyor hatta hamileler giremez diye birşey bile asıyorlar birde çekilecek 🤷♀️Sebep peki
Ckrr_nur yenihamileyiz Mr da radyasyon bulunmuyor kendim Mr teknikeriyim 18 haftalık gebeyim aktif çalışıyorum ilk 3 ayı geçtiysen sıkıntı yok kadın doğum uzmanın da onay verir ama bence çok hayati bir durumun yoksa cihaza girme derim
Kucuk_melegim yenihamileyiz benimde girmem gerekiyordu ama istemedim doğumdan sonraya kaldi pek önerilmiyor doktor sorun olmaz dedi ama ben istemedim
yenihamileyiz Ckrr_nur mr da radyasyon yoksa neden riskli deniliyor peki bilmediğimden soruyorum gkcnn anladım işte herkes farklı bir şey söylüyor🤷🏻♀️ 1asel-duru herkesin görüşü farklı anlayamadım bende🤷🏻♀️ Huuuuuuu kızlar hiç çekilen yok mu emar yahu🥲
gkcnn yenihamileyiz benim doktorum da mecburi bir durum varsa ilk üç ay geçtikten sonra girilebilir demişti
1asel-duru yenihamileyiz maalesef bende omuz ve kol ağrısı için fizik doktoruna gittim sana hiç bişey yapamam film emar çekemem ilaç yazamam sadece bant yapıştırırim doğum yapınca emar çekilecek dedi
Ckrr_nur yenihamileyiz Yüksek ses ve manyetik dalgalar bebekte düşük gelişim geriliği yapabilir diye ilk üç ay riskli dönem kabul ediliyor bende çalışıyorum ama çektirmeye gelince çektirmem hayati risk söz konusu değilse
Bilge12 yenihamileyiz Ben çektirdim canım geçen hafta sol kalça kısmında şiddetli ağrı yanma vardı yatamıyordum ağrıdan ortapedi doktoru mr çekebiliriz ama kadın doğumcundan girebilir diye onay almamız lazım dedi sorduğumda direk girebilirsin dedi ama ilaçsız çektirebilirsin dedi çektireceğim zaman mr bölümünde çalışanla görüştüğüm zamanda 3 aydan sonra rahatca çektirebilirsiniz radyosyon içermiyor dedi bebeğe zararı yok dedi.
yenihamileyiz Bilge12 belden mi çektirdin yani bebek iyi değil mi bi sıkıntı yoktur İnşaAllah korkuyoruz ister istemez ya
Leylaberk Bilge12 aynı sorunlar bende de sonuç olarak ne dedi doktor emar da ne çıktı ben korkuyorum girmeye bebeğe bişey olacak diye
Bilge12 yenihamileyiz Vücudun tamamen içeriye giriyor canım zaten iltihaplanma ve sağ bacakta kemik iliği ödemi çıktı ilaç içemiyorum malesef genetik bir kan verdim onun sonucunu bekliyorum romatizma varmı yokmu diye bakacaklar bi sıkıntıda yaşamadım canım zaten kadın doğumcum imzalı kağıt verdi girebilir diye bebeğe zararı olsa o riskin altına girmez diye düşünüyorum
Leylaberk Bana da bacağım için ultrason ve emar istendi bende reddettim bacağımın üst yan kısmı agrıyo batıyor ve uyuşuyor doğuma 3 ay var 😞
yenihamileyiz Leylaberk ultrasonda sıkıntı olmuyor bebeğe bile ultrasonla bakılıyor ya Emar için de sıkıntısız deniyor çok fazla araştırdım ama yine de tereddütle kalıyor insan o yüzden çektiren var mı diye buraya danıştım ben de
Bilge12 Leylaberk Aynı sorunlar bende de vardı batma yanma uyuşma sol kalça kısmı üstüne bile yatamıyorum malum hamilelikte sola yatın mümkün olduğunca diyorlar ama malesef iltihaplanma çıktı bende
Bilge12 Leylaberk Bende sağ bacakta kemik iliği ödemi ağrı yapan yerde de iltihaplanma çıktı canım torakanterik bursit diye geçiyor sonuçta
yenihamileyiz Leylaberk ben de öyle düşünmüştüm benim de doğumuma çok kalmadı ama doğumda olabilecek riskler göz önüne alınca o da sıkıntı oldu benim için 😔