Nzlasm HİÇ BİR DR BU ŞEKİLDE KONUŞMA ÜSLUBUNA HAK SAHİBİ DEĞİLDİR ! Öncelikle bunu bilelim, evet kendi Dr dediği gibi sadece kafa büyüklüğünden de bu kanıya VARAMAZ ! Hasta mıyız pin pon topumu belli değil ya. Valla pamuk gibi Dr var şeker yüklemesi için gün verdi yaptırmıycam dedim evet kızdı ama “nezaket” le sesinin tonu bile değişmedi. Devlete gidiyorum valla değişirim hemen Dr ne demek bu şekilde konuşacak zaten hamilesin hepten tansiyonu fırlatır tırlak Dr 😣 bak çok sinirlendim he 😂