39+4 bugün kontrole gittik bebek baş çapı 9.66 cm idi ekranda gördüğüm kadarıyla ve doktor baş çevresinin sınırda olduğunu söyledi .Doğum başladığında bana bunu hatırlat boşuna sancı çekme sezeryan ile almamız gerekebilir dedi .Bir yandan da eşim ve akrabaları normal doğum olması konusunda üzerimde çok baskı kuruyor . Sürekli normal doğumdan bahsediyorlar artık doğması lazım diyorlar . Bugün de doktor baş çevresi sınırda diyince gerçekten moralim çok bozuldu ve çok stres yaptım. Oysaki geçen hafta çatı muayenesinde sen çok güzel normal doğum yaparsın demişti . Sizce ne yapabilirim başka doktora gitmeli miyim ? Çok geç oldu artık başka doktor kabul etmez diyorlar . Normal doğumu ben de istiyorum ama doktora da güvenmek istiyorum bu durumda kalan oldu mu