Alina1 3 ncü ayımdan beri yaşıyorum yarın 7 aylık oluyoruz ve hala devam ediyor o kadar zorki tıkanıyorum perişan oldum hamleliğimi burnumdan getiren bir durum oldu diyebilirim sprey kullanmadan asla duramıyorum ne kadar zararlı olduğunu bilsem de hiç kullanmasam geceleri kullanmadan asla yatamıyorum tuzlu su falan hicbirsey fayda etmedi dün kadın doğum doktorumda kontrolüm vardı kulak burun bogaza görünmemi söyledi randevu aldım gidicem bakalım çünkü gerçekten sıkıldım tıkanıklıkla beraber afedersiniz bazen o kadar dolu oluyor ki hem tıkalı olup nasıl bu kadar dolu oluyor anlamıyorum onla beraber birde balgam perişan durumdayım anliycaginiz