Tuba26- ben yaptırdım ve herkesin yaptırması gerekiyor bence mantıklı düşünmek lazım ne olursa olsun dememek lazım bazen görüyorum yaptırmıcam gereksiz diyenleri ama erken teşhis hayat kurtarır yani sıkıntı olduğunda ona göre doğuma giriyorsun ve başka doktorlar müdahale edebiliyor mesela benim kasığımdaki damarda hafif tıkanıklık var kan sulandırıcı kullanıcam doğuma kadar bebek büyüyünce baskıyla sıkıntı yaratabilirdi dedi doktorum allah korusun herkes sağlıkla kucağına alsın inşallah 😍