Mhtpflz Kızlar baya yoğun hasta oldum bugün doktora gittim kanında ve boğazımda enfeksiyon varmış antibiyotik verdik aranızda benim gibi olup ilaç içen var mı 20 haftalığım bu arada
G-a-m-z-e88 Bende de bronşit başlangıcı oluşmuş öksürüğüm var çünkü, doktorum düşük dozlu antibiyotik yazdı kullanıyorum mecburen
ilknur8484 Bende de öksürük, geçmeyen ateş var diye antibiyotik verdi 37 haftadayim doğuma kadar halletmemiz lazım diye 🥺 öksürürken kaburgam ağrıyor çok kötü durumdayım inşallah antibiyotik ise yarar. Largopen verdi bu arada