Kizlar merhaba Ben bir defa bos gebelik yaşadım. 9 cu haftasında kürtaj oldum. 2 regl sonrası bu gun hamile oldugumu öyrendim.amma korkuyorum yeniden ayni olur diye boyle sey yasayan varmi aranizda. Sona kadar hamileliyinizi surdure bildinizmi ? Esimin spermi zayif bu arada.