30+2 haftalık olduk Kızlar bugün doktora gitim yüzünü göremedim tabi prensesim göstermedi 2 ayımız falan kaldı doktor dedi normal doğum değişiklik olmaz demi sezaryana falan dönmez korkuyorum bide allahım o gün herkese güç versin sağlıka almayı nasip etsin 🤲🙏