Edafmo Asena19 arada bende de oluyor 32+4 teyim doktorunuzdan şurup isteyebilirsiniz bana yazdı çok sıkıştığımda içiyorum
Asena19 @Edafmo bende 32+1 im 30 dan sonra başladı :( ay sonu gideceğim o zmana kadar bekleyeceğim mecbur🥹
Edafmo Asena19 sağlık ocağındaki doktorunuz da yazabilir belki ya da doktorunuzun numarası varsa mesaj atıp ilaç adı isteyebilirsiniz sağlık ocağında yazdırıp alırsınız