Kızlar merhaba bu ay ilk kez Ovulasyon testi kullandım 10 Ocakta resimdeki gibi yumurtlama oldu 4 gün peş peşe değerlendirdik 2 gündür yoğun şeffaf akıntım var ve 5 gündürde kasıklarımda kramplar oluyo bel ağrısı çekiyorum Eylül ayında kürtaj oldum o zamandan beri bu şekilde akıntım olmadı ilk kez bu ay oldu değerlendirdikten sonra şimdiki yaptığım Ovulasyon testide koyu çıktı acaba yine yumurtlama mı yoksa hamilelik midir sizce resmi yükledim umarım hamileliktir çok umutluyum🙏🏻 bu şekilde hamile olduğunu öğrenen var mı
