Merhaba kizlar 17+4 deyim ve vücut direncim çok düşük olduğu için sürekli gribe yakalaniyorum. Alerjik astimimda olduğu için doktorum propolis kullabilirsin dedi. Bende hünnap in propolisini aldım. Biraz araştırınca çok iyi yorumların yanında riskli olduğuna dair yorumlar da okudum. Propolis kullananlar varsa yardımcı olabilir mi ?