Premsesssprenss Cansen içiniz rahat olsun düşük riskli sonucunuz😊Doktorunuz da söyler tabi ama ben 2 li taramam da sıkıntı çıkınca baya araştırdım ordan biliyorum😊 Allah sağ sağlım kucağımiza aldirsin inşallah bebislerimizi🤲
anie Cansen benimki de buna benzer çıkmıştı koyu çizgi eğrinin baya baya altında diye heralde bilmiyorum ama dr risk yok tertemiz al çerçevelet as demişti 3lü taramaya bile gerek görmedi senin ki de öyle görünüyor canım
Cansen anie ya ben doktora soruyorum normal mi değerim diye normal diye bi değer yoktur her kadın dow sendromlu doğrabilir dedi istersen aminiyosentez yaptır dedi
anie Cansen tatlım şimdi kendi sonucuma baktım benim değerlerim bhcg 49.4 papp 7.25 miş yani senin değerlerin benimkinden de düşük kafana takacak bir riskin yok dr un can sıkmış biraz sen içini ferah tut bence
Elisa55 Benimde cıktı sonucum doktoruma attım sonuçlar normal hersey cok güzel görünüyo dedi içim rahatladı çok şükür🤲🏻