Canım benimde sancılarım var 35 haftalığım geçen hafta kahverengi akıntım geldi sancım da olunca doğuruyorum sanıp hastaneye gittim sancım gözüküyo ama doğum falan yok serum takıp az daha gözlemleyip gönderdi çok rahatsız olursan git çünkü şakaya alıncak bişey değil doktorumda söylüyo ağrın olunca gel diye ama ben dayanılmıcak olana kadar gitmiyorum bir de idrar yolumda enfeksiyon var fitil ve antibiyotik kullanıyorum o da yapıyomuş ağrı doktorun hiç tahlil istemedi mi