36+4 üm. Evde bisiklet var başından beri kademe arttırarak onu kullanıyorum. Git gide ağırlığı arttırıyorum ama 15 dakika kadar yapıyorum. Başka bir şey yaptığım yok çünkü çabuk enerjim tükeniyor. Hep ağırlaşmak zor olur diyorlardı gerçektende zor geliyor. Bebeğin kilosu kendiside iyi 37 olduğu gibi doğması için gün sayıyor olucam 😂