Gamzelinko Egelihatunn bir aylık aşısını diyorsan konya genelinde yok benim bebeğim 2 aylık olmak uzere ama daha hiç ası olmadı
Emomm Egelihatunn ülke genelinde sıkıntı maalesef. İstanbul’da yaşıyorum bizde hâla yaptıramadık. 2 aylık oldu kızım. Özel hastanelerde bile bulamadım
Gamzelinko Egelihatunn evet salı günü doktorum bize ayırmış az geldi aşı bugün kesin bekliyorum dedi hemen yaptirdim
Gamzelinko Emomm gelince de cok az geliyor allahtan hemşiremiz ayırmış bize çocuğum haftaya2 aylık oluyor benimde