Turkanorx11 gizylmzgiz eşimde morfoloji 2 di 3 gün oldu ilâc alıyo ama ben dün hamile oldugumu öğrendim
emir_01 2022bebeki cok tesekkur ederim bide bisey sorcam morfoloji 0 dan saglikli bebek olma ihtimali cok dusuk diolar dogrumu
emir_01 2022bebeki ilaclara baslayali 1 jafta oluyor ve suan adet oldum 1 haftada falan eetki edeceginide sanmiyorum
Unhappy emir_01 Bizimde sıfır sperm kuyruk kısalığı var yuzemiyor yumurtayı göremiyor. Tüp de birleştirmeler bile hareket edip dolleyemiyor yumurtayı. Sizin detay neydi 0 olmasinda
2022bebeki emir_01 spermin yenilenme süreci 30 ila 90 gün 1 hafta daha cooook erken. Morfolojinin düzelmesi lazim sağlıklı gebelik ve bebek için genelde böyle oluyor maalesef
Unhappy 2022bebeki @emir_01 72 gün yenilenme süreci… O yüzden 3 ay ilaç tedavisi veriyorlar net olması için. Hangi ilaç iyi gelirse o ilaca devam etmek gerekiyor yoksa kök hücreler başa sarabiliyor… Ama morfoloji sıfırsa spermin şeklinde bozukluk varsa genetikse duzeltilemiyor demişti bize bahçecinin profu
gizylmzgiz Zuzumuz inşallah bende kalabilirim. Ben de polikistik over var 8 aydır korunmuyoruz ama olmuyor maalesef… adet söktürücü olmadan regl göremiyorum zaten😞 eşim de şimdi test yaptırdı sonuç böyle çıktı iyice moralim bozuldu
Zuzumuz gizylmzgiz hiç moralini bozma canım zamanında bende o kadar çok hayatımı zindana çevirmiştim ki bebek ummadığın anda süpriz oluyor bol bol dua et hayırlısını iste
gizylmzgiz Turgutaykader 8 aydır korunmuyoruz doktorum 1 yıla tamamlamamızı önerdi bakalım 1 yıl dolunca da olmazsa tedavi yoluna gideceğiz bu gidişle olmayacak gibi geliyor zaten bana 🥲