esma_1999 tabi ki adı üstünde normal doğum, eğer yaparım diyorsan normal doğur. Benim afedersin totom yemedi normal doğuma sezeryan oldum, pişman mıyım hayır, çünkü çok rahat geçirdim sezeryan ve sonrasını. Pişman değilim ama normal doğurmakta isterdim. Eğer bebekte sıkıntı yoksa ve cesaretinde varsa normal doğur, yoksa sezeryandan korkma. Her iki doğumda da hastane doktor ekibi çok önemli, ben sezeryanımda çok rahattım ama olmayanlarda var ağrıyla geçirenler var. Arkadaşım 3.çocuğunu normal yolla doğururken artık ebe mi hemşiremi çocuğun kafasını nasıl tutup çıkardıysa ezilmişti çocuğun kafası, bişey olmadı Allahtan , görüntü olarak kötü oldu, çocuk şimdi 9 yaşında ailesi ameliyat ettirdi düzelsin diye. Yani her iki doğumda da doktor ve ekibi çok önemli