Kızlar ben açık liseden mezun oldum şimdide üniversiteye girmek istiyorum aslında aklımdan geçen şu anlatayım en azından yönlendirirsiniz benide çok karışık kafam şuan lise mezunu oldum açıktan önce üniversiteye gireyim 2 veya 4 yıllık üniversite okuyayım sonrada güzel bir meslek edinirim dedim ama bakıyorum çevreme herkes üniversite gereksiz direkt kpss ye gir iş bak diyorlar siz ne diyorsunuz bu süreç nasıl ilerliyor üniversiteye boşunamı giderim sadece okumuş olmak içinmi gitmiş olurum